Naar Azië - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Noortje Westra - WaarBenJij.nu Naar Azië - Reisverslag uit Muiden, Nederland van Noortje Westra - WaarBenJij.nu

Naar Azië

Blijf op de hoogte en volg Noortje

22 Oktober 2012 | Nederland, Muiden

Ja, het is zo ver. Alle voorbereidingen zijn 'bijna' getroffen. Als het goed is zijn we ready. We?? Met we bedoel ik natuurlijk paps en mams erbij. Want met de voorbereidingen hebben zij me erg geholpen. Wanneer ik weer in een stress momentje het even niet wist. Thanks!
Ik ga proberen jullie hier op de hoogte te houden van mijn grote avontuur. Morgen om 14.05 vertrek ik naar Bangkok. Hier verblijf ik twee nachtjes. Misschien langer als ik nog niet weet wat mijn volgende bestemming zal gaan zijn. Mijn plan is om daarna naar het zuiden te gaan wat eilandjes bezoeken etc. Misschien ga ik ook even bij mijn buren langs die zitten dan voor een maandje op het eiland Koh Samui. Je hoort het al, niks staat vast. Ik zie het wel.
Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk zullen smullen bij mijn verhaaltjes. En ik hoop dat ik iedereen niet te erg ga missen. Over drie maandjes ben ik weer veilig op Nederlandse bodem. Ik vind het leuk als jullie me gaan volgen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes en ik blog jullie.
Dikke zoen!

  • 01 November 2012 - 22:59

    Petra:

    Hoi Lieve nicht, alles goed daar. Toch met vreemde mannen op pad als ik de verhalen die je Anneke en hennie verteld moet geloven? Fietsen, scooteren en duikend door Thailand. Helemaal super lijkt mij. Ik hoor graag je belevenissen of via Anneke of via waar ben je.
    Knuffel uit Ilpendam

Verslag uit: Nederland, Muiden

Noortje

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 5962

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage Maleisie

22 Oktober 2012 - 22 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: